Large Marge
S14, E4: Marge accidentally gets implants that feminize her Olive Oyl figure, and decides to leave them in. Meanwhile, Bart and Milhouse imitate unsafe behavior they saw Krusty display on an old TV show, and Krusty must come up with a way to rehabilitate his image. He decides to stage a rescue from a rampaging elephant, but when the elephant gets out of control, Marge’s new knockers come to the rescue.