El Chapulín Colorado Las nachas de Pomponio; Árbitro ratero
S1, E206: Chapulin Colorado helps Pomponio defeat the Saturninos in outer space. Chapulin Colorado prevents soccer from disappearing from the world by capturing a thieving referee.