El Chapulín Colorado
Come to join the life of Chapulín Colorado and his fun adventures to fight evil and help the people who need it most.
El anillo perdido; El gigantesco lagartosaurio
Chapulin Colorado helps a woman find her boss's diamond ring. Chapulin Colorado fights against a lizard to prevent it from destroying the city.
Pido esquina; La última criatura del Doctor Moquillo
Chapulin Colorado helps a man win a lot of money in a fight. Doktor Distemper creates a robot identical to the Chapulin Colorado in order to take advantage of the citizens.
A woman asks Chapulin Colorado to help her find her husband. Chapulin Colorado helps Mr. Pip escape from some scientists.
Chapulin Colorado saves a girl from falling from the top of a huge building. Chapulin Colorado helps a singing teacher find his talented opera star.
Dulce, the TV presenter, begins to feel interested in another man and avoids El Chapulin Colorado. El Chapulin Colorado looks for a way to get rid of an old arch-enemy of his.
Chapulin Colorado helps Pomponio defeat the Saturninos in outer space. Chapulin Colorado prevents soccer from disappearing from the world by capturing a thieving referee.