El Chavo Animado
Los globos
Don Ramon starts working as balloon salesman but he does not like the idea when the kids approach to buy. Chavo can not buy a balloon so decides to punch the balloons of his friends.
Chavo spends very difficult nights and decides to sleep in the day. The people of the neighborhood is concerned to see that Chavo is delirious from lack of sleep.
Ñoño and Chavo bother with Mrs. Florinda because she fails to serve well in her restaurant. Benito the postman complains to Mrs. Florinda when he finds a fly in his coffee.
Mrs. Florinda bothers with Mrs. Clotilde to see that her dog Satanas has entered her home to destroy her furniture. Don Ramon hurts Satanas making Mrs. Clotilde think that Mrs. Florinda killed him.
Mr. Barriga asks Don Ramon to help him plastering the walls of the neighborhood. Chavo and Quico think that the plaster is donkey milk and do not hesitate to drink it.
Mrs. Florinda makes her special churros for professor Jirafales. Chavo and Quico try to help Mrs. Florinda to make churros but only end up ruining everything.