El Chavo Animado Satanás
S1, E4: Mrs. Florinda bothers with Mrs. Clotilde to see that her dog Satanas has entered her home to destroy her furniture. Don Ramon hurts Satanas making Mrs. Clotilde think that Mrs. Florinda killed him.