S3, E12: J.T. McWilliams forms a community but is muscled out by William Clark, Bugsy Siegel bets his life on the Flamingo Casino, and the Moulin Rouge is the first casino to break the color barrier. Featuring Sam Rockwell, Donald Faison, and Dennis Quaid.