LasagnYEAH!
S1, E10: Everything old is new again when two amateur chefs work with Top Chef alums, Eric Adjepong and Stephanie Cmar, to reimagine the flavors of a classic comfort food with hopes of impressing the discerning palates of judges Gail Simmons, Joe Flamm and Jen Carroll.