Last Call
S2, E10: Bette is forced to make a huge decision as Tina and Carrie’s wedding quickly approaches; Shane and Tess reach a crossroad in their relationship; and the release of Alice’s book has a ripple effect on her personal life. Meanwhile, things between Sophie and Finley reach a potential breaking point; Dani finally has to decide once and for all whether to defend her father; and Angie grapples with the outcome of what happened with her donor. Season finale.