Last Man Or Machine Standing
S4, E11: Pentagon Dark battles Cage for the Lucha Underground Championship. The Mack vs. Mil Muertes in the first ever Haunted House Match. Johnny and Taya have a wedding shower. Rosa continues to have an influence on Ricky.