Last Temptation
S7, E19: Masters faces a career crossroads on her last day as a medical student and struggles with the choice to continue on the path to become a surgeon or to accept the rare opportunity to join House’'s team officially. Meanwhile, the team treats a 16-year-old girl who inexplicably collapsed days before embarking on an ambitious sailing tour around the globe. Despite the patient's life-changing diagnosis, the patient's family insists on getting her back on the seas in time for her potentially record-breaking launch. But to the team's surprise, including House, Masters makes a bold decision regarding the patient'’s treatment.