Last to Know
S3, E4: Micah finds a queer role model with a familiar face, while a new face comes to town and helps Dani and Sophie break out of their funk. Meanwhile, Alice tests the waters of her new relationship, until scary movie night becomes a little too scary. Shocking truths come to light when the masks come off.