Last Year
S3, E1: Bette and Tina struggle to reconcile their past and future selves as Angie is dealt a shocking blow on her first day of college. Meanwhile, Shane adjusts to domestic life with Tess, and Alice questions what she wants in a partner. At the bungalow, Finley returns from rehab and works to pick up the pieces of the life she left behind with Sophie, while Dani and Micah take big swings with Gigi and Maribel. Season premiere.