Late in Life Drug Use
S4, E8: Brendan and Michelle decide that it's finally time to try drugs. Carrie's brother (Josh Homme) comes to visit with his new boyfriend. Women and Women First is visited by the cops. Guest starring Kyle MacLachlan, Dan Savage, and Josh Homme.