Portlandia
Arriving in a wave of cult adoration and internet buzz, IFC's highly original sketch-based comedy series stars Fred Armisen and Carrie Brownstein. Each delightfully obscure episode contains character-based shorts that tease and draw viewers into the world of 'Portlandia', a dreamy and often absurd rendering of Portland, Oregon, USA.