Late Returns
S1, E19: A current murder case leads Rush and Valens to reopen a cold case from 1992 involving a young woman, Vanessa Prosser, killed on election night. The detectives try to find a connection between Vanessa's 1992 death and current homicide victim Darren Kleeman, as an autopsy reveals that the man was Vanessa's biological father.