Laws of Robotics & Party Rights
Сезон 6, серия 5: Jeff (Joel McHale) squares off against a charming prison inmate who’s attending Greendale via telerobot. Britta (Gillian Jacobs) enlists Abed (Danny Pudi) to get around Annie’s (Alison Brie) rules against parties in their apartment.