Le Carnaval De La Mort
S1, E15: After a Petty Officer is found murdered in the midst of Mardi Gras events, the NCIS team investigates what parades and parties led to his untimely death. Also, Pride must decide what aspects of his strained relationship with his father he is willing to share with his daughter. Stacy Keach guest stars.