Lean In
Сезон 6, серия 9: Tension between Dylan (Ally Ioannides) and Max (Max Burkholder) reaches a fever pitch at the Chambers' Academy Open House. Kristina (Monica Potter) and Adam (Peter Krause) find themselves tangled in the conflict. Hank (Ray Romano) is thrilled to see Ruby (Courtney Grosbeck) excited about her school play, but an unexpected encounter with Mark Cyr (Jason Ritter) rocks the boat. Meanwhile, Zeek (Craig T. Nelson) recruits Drew (Miles Heizer) for help with a secret mission.