Learning from Failure: Three Vignettes
Сезон 1, серия 1: What does a 19th-century British railway disaster have in common with the 21st-century destruction caused by Hurricane Katrina in New Orleans? All were engineering failures that resulted in important improvements in the engineering process. Discover the very human issues that contributed to poor engineering decisions in these three cases, with disastrous consequences.