Leave No One Behind
S2, E14: Matt Saracen (Zach Gilford) reaches a tough point in his life where nothing seems to really matter to him anymore. Meanwhile, Tami Taylor’s (Connie Britton) relationship continues to grow with Tyra (Adrianne Palicki) and Julie (Aimee Teegarden) becomes very jealous. Landry (Jesse Plemons) may have a new potential love interest that could shake up his relationship with Tyra. Elsewhere, Brian "Smash" Williams (Gaius Charles) begins his three game suspension and turns to Coach Taylor (Kyle Chandler) for advice.