Lee Harvey Oswald's Ring
Сезон 1, серия 5: The team looks for a mysterious ring worn by Lee Harvey Oswald the morning JFK was killed, a historic plaque commemorating Alex Haley’s “Roots,” and copies of the Bill of Rights put up for sale.