Left of the Dial
Сезон 1, серия 6: Trying to match a radio deejay with one of his listeners, Trevor recruits indie-pop artist Robert Harrison to perform on their first date; Claire falls for a statistician helping her develop a test connecting potential mates based on commonalities.