S3, E21: With the aid of Katya Derevko (Isabella Rossellini), Sydney and Vaughn try to find Sloane and his daughter, Nadia (Mia Maestro); Vaughn's obsession with tracking down Lauren begins to consume him; Sydney and Vaughn turn the tables on an old foe.