T.I. & Tiny: Friends and Family Hustle Legacy
S1, E5: Tip's trap house museum is about to open and there's concern it won't be ready in time. Tameka's juice bar is finally opening, and Toya meets Reginae's boyfriend, Lucci for the first time. LeToya has some unresolved issues surrounding her pregnancy.