Leis in the Fray
Сезон 3, серия 2: Rachael Ray and Guy Fieri challenge the celebrities to make Hawaiian-inspired hors d'oeuvres and a team cocktail to serve 50 guests at a luau party in only 90 min. The guests fill out comment cards rating each team's dishes.