Lenny Scissorhands
시즌 12, 에피소드 18: A squad member is shot while storming an apartment; Clark and Jones investigate the death of a woman whose wealthy husband was going to finance a friend’s salon business; Murphy and Ortiz investigate the shooting of a policeman at a construction site.