Less is More
Сезон 1, серия 2: Bette weathers continued fallout as she prepares for an LGBTQIA Center talk. Shane helps Finley, while Alice is annoyed when the network forces her to bring on a new staff member. Dani and Sophie celebrate good news as Dani begins a new job. Micah pursues a new crush.