Less Money, Mo' Problems
S7, E15: After losing patience with Hayley and Jeff for their freeloading ways, Stan bets the young couple that he and Francine can live on minimum wage for a month. Meanwhile, Steve and Roger embark on a mission to test drive the car of their dreams.