Lessons in Pimple Popping
S1, E1: "Dottie the body" lost her confidence when a large bump started growing between her thighs. Dr. Lee brings in a new, young doctor to help Tim with his big, bumpy nose. Karime is insecure about her birthmark that looks like a black eye.