Dr. Pimple Popper: Breaking Out
Dr. Sandra Lee, also known as Dr. Pimple Popper, has dedicated her life to sharing her incredible skills as she helps hundreds of patients who are unable or unwilling to find treatment for their life-affecting dermatological issues.