Let the Good Times Roll; Nightmare; The Tiger
Сезон 2, серия 7: A young girl seeks rescue from a terrifying, recurring nightmare on Fantasy Island until her father's life is threatened. A former sports car king longs for the glory of his past on Fantasy Island.