S2, E6: When Terry announces he's going to get a colonoscopy for his 50th birthday, the guys all decide to get one, making a weekend out of it in Palm Springs. While there, Joe realizes his mind bets might be more serious than he thought, Terry can't stop thinking about Erin and Owen opens up about Thoreau Chevrolet's financial situation.