Let Them Eat Clown
S1, E5: As Patrick (Nicholas Hoult) is drawn into a web of royal intrigue at an annual party hosted by King Merriman (Luke Evans), Queen Tulip (Alanna Ubach) enlists Coral (Tara Strong) to undermine a rival’s birthday spa weekend.