Let's Do It Again
S1, E1: Ten years after we last left them, we find Bette running for mayor of Los Angeles; Shane as she returns to the city after a setback; and Alice learning to balance co-parenting with her fiancée Nat and Nat’s ex-wife Gigi and the rising success of her talk show. We meet PR exec Dani Núñez, her girlfriend and TV producer Sophie Suarez, their best friend and roommate Micah Lee, and the charming assistant, (Sarah) Finley.