Let’s Talk About Rex
S1, E3: After an embarrassing encounter with interstellar super villain Blazar, Titanium Rex resolves to salvage his public image. Black Saturn launches an investigation to find out who has been eating his food while Brad tries to take advantage of Cooch being in heat.