SuperMansion
A group of superheroes, led by Titanium Rex, find it's sometimes easier to take down villains than live together harmoniously under one roof.
American Ranger’s former sidekick and current Secretary of Defense Kid Victory joins the League for dinner at the mansion. Rex tries to secure more funding while Ranger struggles with Kid Victory’s lifestyle and the rest of the League goes grocery shopping.
When Sgt. Agony discovers that Cooch is illiterate, the League of Freedom bands together to help her study for her GED. American Ranger embarks on a road trip in search of the American dream and Jewbot yearns to be an inspirational influence.