S1, E9: In the penultimate episode, written by the Powers comic co-creator Brian Michael Bendis, Walker (Sharlto Copley) decides how far he is willing to go to regain his powers as Johnny Royalle (Noah Taylor) sets the plan in motion to kill Wolfe (Eddie Izzard). Meanwhile, the Powers division tries to catch Royalle in the act and discover where Walker's true allegiance lies.