Leverage
S2, E9: As Araknet celebrates a huge win, Ronald struggles to repair his life before it’s too late. The Russians extend a tainted olive branch, causing dissent within the company and throwing Izzy into inner turmoil. Just as Araknet is poised to make a controversial move, an unforeseen enemy strikes.