License to Parent
S3, E8: Overreacting to some routine sparring between Earl and Baby, the Parent Patrol suspends Earl's License to Parent, hauling both father and son down to a special school, where Earl must earn his recertification by passing a series of test encounters with his lovable little tyke. The session turns into a sidesplitting battle of the wills -- and won'ts.