Life After Death
S1, E8: When new tracks are leaked from late rapper J-Stryke, music mogul Big Glade (guest star Jackson) and his business savvy lawyer (guest star Salli Richardson-Whitfield), Leo's former love interest, ask Walter to find the source of the illegally released music. Walter and Leo locate the DJ streaming the tracks with the help of Willa's online hacking expertise. But as Walter pieces together the events that led to J-Stryke's death, he uncovers a more complicated history. Meanwhile, Big Glade's lawyer and Leo rekindle their romance.