Life on the Line
S4, E6: Nations and Charlie have a confrontation over rights to a family trapline. Stan and Kathleen try to upgrade Tozi cabin, but get more than they bargained for. The Moore's kennel is on the line as Courtney and Nations race in the Yukon River Championship.