F In Fabulous Like a Beautiful Wrecking Ball
S1, E3: Eny's emotions catch up with her at Kamie's family event. Kamie struggles to plan her mother's 50th birthday party without the help of her friends. Steph makes a decision about his future with Kevin and is surprised by Kamie's reaction.