Limited Liability
S3, E7: Araknet receives horrific news, spurring a moral debate within the company and forcing Ronald to undermine Nick. Izzy tries to uncover Stroud's true motivations while wrestling with her own duplicity. Wes hopes to repair his relationship with Mara, but simultaneously encourages her to play dirty.