Larry King Now Lisa Kudrow
S2, E10: The ever-present Lisa Kudrow reveals how being Phoebe on Friends for ten years lightened her up & why she's relishing playing the irredeemable Fiona Wallice on Showtime's Web Therapy. Plus, Lisa on The Comeback's potential comeback!