Сезон 4, серия 18: When Chicago's "Night Crawler" Bobby Trent (guest star Michael B. Woods) is murdered over a single piece of mysterious footage, Intelligence must investigate one of Chicago's wealthiest families - uncovering a lineage of old money and secrets. Meanwhile, Burgess's (Marina Squerciati) sister Nicole (guest star Jules Willcox) arrives at the District for a visit, and presents an icy attitude towards Ruzek (Patrick John Flueger).