Little Boy Lost
시즌 5, 에피소드 4: Even Miss Ellie seems to have lost all patience with J.R., which could severely hamper him in the custody fight for his son. As J.R. prepares to challenge Sue Ellen for temporary custody of John Ross, his plans for discrediting her backfire. Meanwhile, Bobby desperately tries to find an adoptive child for Pam and himself as his wife's emotional stability declines to the extent where she obviously needs medical help.