Little Valmont, Big Jade
S3, E11: Daolon Wong shrinks Valmont to the size of a 10 year old, and Jade takes a magic potion that makes her 50 feet tall. Jackie searches for the Horse Talisman at a racetrack as Jade battles Daolon.