Jackie Chan Adventures
This animé-style adventure series finds Jackie Chan teaming up with his niece to travel the globe in search of a dozen talismans — and locate them before they are found by the Dark Hand, a criminal organization who want them in order to revive an ancient demon sorcerer. Though officially working as an archaeologist, Jackie also assists Captain Black, leader of the covert police squad Section 13.
Jackie ends up in jail after trying to prevent a talisman from falling into the wrong hands. Jade meets a skilled female jewel thief named the Viper and Jade wants to be just like her.
Jade is able to "exit" her body through Astral Projection, a power discovered in a new talisman. Shendu enters the vacant body of Jade and plans to pose as her to retrieve the other talismans.