Double Dragon
The Shadow Falls
Jimmy and Billy are reunited after being separated at birth. Billy decides to open up a marital arts school, to teach local kids. Billy is attacked by the shadow boss, who turns out to be his brother.
The Shadow Master begins distributing a drug called Oblivion so that he can turn Metro City's population into mindless zombies.
After Billy loses his memory, the Shadow Master tricks him into becoming the new Shadow Boss; Jimmy fights to bring him back.