Сезон 2, серия 16: Alan and Denny defend a man charged with murder after he euthanized his wife with Alzheimers. Meanwhile, long-lost family members return when Shirley's ex-husband asks her to be "best man" at his wedding and Paul tracks down his estranged daughter.